.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ربع سکه 30 هزار تومان ارزان شد

ریزش قیمت در بازار سکه در واکنش به سیاست جدید بانک مرکزی مبنی بر عرضه گسترده سکه و شمس طلا آغاز شد و برهمین اساس، تنها در یک روز قیمت سکه تمام طرح قدیم ۳۵ هزار تومان، طرح جدید ۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافت.

با ورود بانک مرکزی به بازار سکه و اعلام این سیاست شب گذشته از سوی رئیس کل بانک مرکزی که عرضه گسترده سکه و طلا از روز شنبه هفته آتی در شعب بانکها آغاز خواهد شد، قیمت سکه ها در بازار کاهش یافته است.

گرچه در ساعات نخستین روز جاری قیمت خاصی برای سکه وجود نداشت و آشفتگی خاصی در بازار به چشم می خورد اما با گذشت چند ساعت بازار خود را دوباره بازیافت و قیمتها مشخص شد.

البته در حال حاضر هم هنوز خریداری در بازار سکه وجود ندارد و همه فروشنده هستند، اما اعلام سیاست بانک مرکزی بر بازار تا حدودی تاثیرگذاشته و منجر به ریزش قیمتها شده است.

هم اکنون قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار امروز ۴۴۵ هزار تومان، طرح جدید ۴۳۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۱۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۳۵ هزار تومان و سکه گرمی ۵۵ هزار تومان است.

این در حالی است که روز گذشته در پی افزایش شدید قیمتها در بازار سکه و البته نوسان آنها، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴۸۰ هزار تومان، طرح جدید ۴۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۲۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۶۵ هزار تومان و سکه گرمی ۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رفت.

قیمتهای فعلی بازار حاکی از کاهش ۳۵ هزار تومانی قیمت سکه طرح قدیم، ۲۰ هزار تومانی سکه طرح جدید، ۱۰ هزار تومانی نیم سکه، ۳۰ هزار تومانی ربع سکه و ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت سکه گرمی است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.